A o tom reklama je. Musíte zaujmout první větou. Prvním dojmem uhranout na tak dlouho, abyste udrželi zákazníka, kterému chcete něco říci. Navíc musíme předcházet zevšednění, znechucení využívat s mírou, vtipy vytvářet na míru publiku a při tom všem myslet na finance.Video na internetu –výrazné, rychlé, zajímavé, blikající, vybízející ke kliknutí. Tak nějak bychom je mohli charakterizovat. Problém těchto reklam je blokování reklam. Je velice snadné je skrýt a celá vaše snaha přijde vniveč a rozhodně není moc lidí, kteří mají reklamy povolené. Přesto reklamou odvádíme pozornosti lidí od toho, co právě dělají, proto to musí být co nejlákavější.Video v televizi – zde už pozornost získáme snáze. Když jsou reklamy, nejde na daném kanále nic jiného. Ale lidi táhnou vtipy a příběhy. Chtějí něco zajímavého něco, o čem budou moct mluvit. Dejte jim reklamou zážitek a oni si vás zapamatují. Vytvořte hlášku, písničku, prostě něco, co samu reklamu překoná a bude žít dál vlastním životem.Video na poutačích – tady už se nebavíme tolik o videu jako o sledu měnících se obrázků, přesto i zde se může odehrát kratičký příběh.Plakáty – málo textu s vysokou výpovědní hodnotou. Avšak plakát je to, čeho si obvykle vůbec nevšimneme, protože jich kolem sebe máme tolik, že jsme se je naučili filtrovat. Ideální je šokovat, protože to, co nás překvapí, na to se zaměříme. Psaný text v časopisech, novinách – zde si můžeme dovolit rozepsat se, ale zase ne moc. Ideální je zajímavý obrázek doplněný textem. Dodejte 3 až 5 parametrů a k nim užitky. Vysvětlete proč si mají koupit něco od vás a doplňte to sloganem z reklamy.Doslech – to chceme, to je to nejlepší, co můžeme dostat. Doslech vytváříme svým dojmem s svými činy. Ti, kdo jsou spokojení šíří chválu do dáli a vytváří tak bezplatnou reklamu, která je k nezaplacení, protože na doporučení dáme my lidé hodně.