Ve světě online marketingu se můžete setkat s mnoha termíny, které vypadají na první pohled velmi složitě. Jejich efektivní využití skutečně často není jednoduché, ale pochopit jejich důležitost jistě dokáže i laik. Máte-li webovou stránku, píšete články nebo prodáváte jakékoli produkty či služby, potřebujete SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače. Jinak vás jednoduše nikdo nenajde. O správné umístění off-page faktorů by se ideálně měly postarat profesionálové https://www.ppcprofits.cz/seo-firma, kvalitní seo firma dokáže vytěžit ze stránek maximum a stejně tak je propagovat i na externích odkazech. Podívejme se, co všechno se mezi tyto aspekty počítá. Linkbuilding je základ Zpětné odkazyjsou pravděpodobně nejdůležitější. Umisťují se na cizí weby k tématům, které úzce souvisí s tím vaším. Pokud je budete bezmyšlenkovitě vkládat všude do komentářů bez ohledu na to, o čem se hovoří, Google vás brzy zařadí na černou listinu. Velmi důležité je, aby byla klíčová slova napsána v samotném odkazu a relevance obsahu je naprosto klíčová. Bez toho se jednoduše neobejdete. Nejlepší je vkládat odkazy do: komentářů pod článkem, diskuse na fóru, komentáře na sociálních sítích. Registrujte se do katalogů Na automatickou registraci zapomeňte. Ruční zápis alespoň do 100 katalogů je zárukou kvalitních zpětných odkazů. Příkladem jednoho z nejvyužívanějších katalogů jsou Firmy.cz, kde najdete téměř všechny podnikatele bez ohledu na jejich velikost a obor. Velkou výhodou je, že poskytnete vyhledávačům i potenciálním klientům reálné informace a získáte také kladné reference. Automatické vkládání není vhodná zejména proto, že ukládané údaje mohou být chybné. Při ručním vložení mít jistotu, jaké údaje klienti dostanou. Počítejte ale s tím, že se jedná o časově náročnější činnost. Vhodné je uložit to jako úkol jednomu zaměstnanci, anebo si najmout odborníka, který se o vše postará. Zvolíte-li si firmu, zajistí vám samozřejmě vše potřebné ve všech ohledech.