Reklamní dárky můžou plnit více úÄelů, než si možná nÄ›kteří z vás uvÄ›domují. Nejde jen o propagaci vaší znaÄky, ale pÅ™edevším můžete zaÄít budovat u svých zákazníků vyšší loajálnost vůÄi vám i vaší spoleÄnosti a platí zde pÅ™edevším úmÄ›ra, že kvalita je více, než kvantita. V praxi to znamená, že nemusíte jít cestou jako vÅ¡ichni ostatní a pořídit jen nÄ›co, abyste nÄ›co rozdali, ale vybrat danou vÄ›c tak, aby skuteÄnÄ› posloužila, zákazníkům se líbila a lehce si ji spojili s vaším jménem nebo zámÄ›rem vaÅ¡eho podnikání.UspÄ›t může i obyÄejná vÄ›cNÄ›které firmy mají za to, že Äím pompéznÄ›jší dárky svým klientům nabídnou, tím lépe je zákazník vyhodnotí a vrátí se, ale zapomíná se na to, že ne vždy toto pravidlo platí. V dneÅ¡ní dobÄ› urÄitÄ› funguje více, jestliže zákazníka spíše zaujmete a nemusí to zaruÄenÄ› znamenat, že ho uhranete tím, jak drahou vÄ›c s vaším logem dostanou, ale spíše jak výjimeÄná Äi kreativní ta vÄ›c bude. NÄ›kdy staÄí naprosto obyÄejné vÄ›ci typu klíÄenky, magnetky, propisky, které lidi potěší více, než kdybyste jim dávali například sadu otvíráků na víno, když platí, že vÄ›tÅ¡inou jsou ÄŒeÅ¡i pivaÅ™i. UrÄitÄ› chce o této fázi hodnÄ› pÅ™emýšlet, anebo využít možnosti nechat si od dodavatelských firem poradit, co by mohlo mít ve vaÅ¡em případÄ› úspÄ›ch.